پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228547
سرکرده داعش در الزمراني خود را تسليم رزمندگان حزب الله کرد
تاریخ انتشار : 1396/05/28 18:35:48
نمایش : 1750
رزمندگان مقاومت لبنان در حال نبرد سنگين با داعش در منطقه القلمون هستند و بسياري از تروريستهاي داعش خود را تسليم نيروهاي حزب الله کرده اند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از المنار، ارتش سوريه و رزمندگان مقاومت لبنان در ارتفاعات الجراجير پيشروي هاي گسترده اي داشته اند.

ارتش سوريه و مقاومت لبنان بر ارتفاعات ابوخديج مُشرف به دشت الجراجير به طور کامل مسلط شد.

شبکه الميادين گزارش داد: احمد وحيد العبد مسئول بخش الزمراني و از سرکرده هاي داعش خود را به همراه افرادش تسليم مقاومت لبنان کرده است.

رزمندگان مقاومت لبنان به ارتفاعات حرف الموصل در القلمون غربي در سوريه وارد شدند. اين ارتفاعات نقطه راهبردي است به طوري که بر مواضع داعش در جرود البريج مسلط است.

ارتش سوريه و رزمندگان مقاومت همچنين ارتفاعات ابوخديج مشرف به سهل الجراجير در القلمون غربي را به کنترل خود درآوردند.

به گزارش الميادين؛ ارتش سوريه و مقاومت ارتفاعات شلوف الزمراني را  که سيطره آتشباري بر گذرگاه الزمراني دارد آزاد کردند.

مقاومت لبنان حلقه محاصره را از سه محور از مجموع چهار محور بر داعش ميان سوريه و لبنان تنگ کرده است.

ارتش لبنان نيز گذرگاه هاي مرطبيا، الکهف و الکاف که داعشي ها از آن استفاده مي کنند را زير آتش توپخانه قرار داده است.

ارتش سوريه و مقاومت همچنين بر بلندي شلوف الزمراني مسلط شده و گذرگاه الزمراني زير آتش سنگين ارتش سوريه و مقاومت لبنان قرار دارد.

رزمندگان حزب الله در منطقه راهبردي جبل الموصل در ارتفاعات البريج که به طور کامل بر گذرگاه فيخا اشراف دارد پيشروي هاي چشمگيري داشتند.

بر اساس اين گزارش؛ رزمندگان حزب الله همچنين با اين پيشروي گذرگاه ميرا در القلمون غربي را زير آتش خود دارند و در حال نبرد سنگين با داعش در اين منطقه هستند.

همزمان منابع لبناني از پرواز بالگردها لبناني بر فراز منطقه و هدف قرار دادن مواضع تکفيري ها خبر مي دهند.

شبکه المنار گزارش داد: بسياري از تروريستهاي داعش خود را در گذرگاه الزمراني در القلمون پس از اينکه زير آتش قرار گرفته اند تسليم رزمندگان مقاومت و ارتش سوريه کرده اند.

المنار از تسلط ارتش لبنان بر دشت و بلندي المخيرمه در ارتفاعات راس بعلبک و القاع خبر داد.

به گزارش اين شبکه؛ ارتش لبنان مواضع تروريستهاي داعش را در ارتفاعات راس بعلبک و القاع زير آتش گرفته است.

اين در حالي است که صليب سرخ لبنان نيز با صدور بيانيه اي از حضور آمبولانس ها و پرسنل خود در ارتفاعات راس بعلبک و القاع که از صبح امروز شاهد عمليات نيروهاي ارتش و مقاومت لبنان ضد تکفيري هاست، خبر داد.

در اين بيانيه به آمادگي کامل صليب سرخ اشاره شده است.

ارتش لبنان در ۵ محور در حال پيشروي براي بازپس گيري مناطق تحت اشغال داعش در راس بعلبک و القاع و الفاکهه است.

 

 ارتش لبنان روز شنبه (امروز) عمليات خود عليه تروريست هاي داعش در مرزهاي شمالي لبنان با سوريه را آغاز کرده است.

بر اساس اين خبر ارتش لبنان مواضع تروريست هاي داعش را در نزديکي شهر «رأس بعلبک» با حملات موشکي و توپخانه اي هدف قرار مي دهد.

شبکه خبري الجزيره نيز گزارش داد که اين عمليات با فرمان «ژوزف عون» فرمانده ارتش لبنان آغاز شده است تا تروريست هاي داعش را که در دشت هاي شهرک هاي رأس بعلبک و «القاع» در شمال شرق لبنان مستقر شده اند از اين مناطق بيرون برانند.

خبرنگار الجزيره گزارش داد که يگان توپخانه اي ارتش لبنان از بامداد روز شنبه مواضع تروريست ها در دشت هاي بعلبک را هدف قرار داده و بالگردهاي ارتش نيز چندين حمله هوايي در مناطق حضور تروريست ها انجام داده است.

همزمان با آغاز عمليات ارتش لبنان در مناطق مرزي شمال شرقي اين کشور با سوريه، نيروهاي مقاومت حزب الله لبنان و ارتش سوريه نيز از آغاز عمليات مشترکي براي آزادي دشت هاي «القلمون الغربي» خبر دادند.

بر اساس گزارش پايگاه اطلاع رساني جنگي اين عمليات با حمله به مواضع داعش از جهات شمالي، شرقي و جنوبي اين منطقه آغاز شده است. عمليات ارتش سوريه و نيروهاي مقاومت «و إن عدتم عدنا» (اگر به گناه خود بازگرديد ما به کيفر شما باز مي گرديم) و عمليات ارتش لبنان «فجر الجرود» نامگذاري شده است.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html